ברוכים הבאים לחנות הוירטואלית של חוות קיפוד
הירקות והפירות בחוות קיפוד –
את הירקות בחוות קיפוד אנחנו מגדלים באהבה רבה, כמובן ללא כל שימוש בחומרי הדברה או דשנים כימיים. את האדמה אנו
מטפחים ומעבדים בידינו ובאמצעות כלים ידניים, ומזינים אותה בקומפוסט איכותי.
הירקות המוצגים לרכישה בחנות האינטרנטית – חלקם גדלים בחווה שלנו, ואת היתר אנו מביאים מספקים וחקלאים אורגניים, או ממגדלים המשתמשים בשיטות נקיות ללא חומרי הדברה - תמיד בשאיפה לאיכות הגבוהה ביותר, ולטריות מרבית.
הרשמה לאתר –
לאחר שתבחרו ירקות ופירות להזמנתכם הראשונה מחוות קיפוד, תתקבשו להירשם למערכת ההזמנות ולמלא את פרטיכם -
שם מלא, כתובת, מספר טלפון, שם משתמש וסיסמת התחברות לאתר. פרטיכם ישמשו לצורך יצירת קשר עמכם בנוגע
הזמנתכם (רק במידת הצורך), ולצורך משלוח ההזמנה לכתובתכם המעודכנת.
הגנת פרטיות
אנו מתחייבים לא להעביר את פרטיכם האישיים לצד ג'.
תשלום -
תשלום עבור המוצרים ניתן לבצע באמצעות כרטיס אשראי, מזומן, או העברה בנקאית.
כרטיס אשראי – לאחר השלמת ההזמנה הראשונה, תתבקשו להזין את פרטי כרטיס האשראי בעמוד הסליקה המאובטח.
רישום וחיוב כרטיסי אשראי מתבצע באמצעות מערכת סליקה מאובטחת של חברת קארד קום "אישורית זהב". מערכת זו שומרת את
פרטי האשראי באופן מוצפן (על ידי יצירת "אסימון") אשר אינו מאפשר גישה לפרטי הכרטיס. אנחנו מבצעים את החיוב מכרטיס האשראי אשר סיפקתם למערכת, רק לאחר עדכון מחיר הסל, על פי המשקלים בפועל (במידה ונבחרו מוצרים לפי משקל).
את פרטי הסלים והמשקלים המעודכנים ניתן לראות במערכת ההזמנות בלשונית "דוח הזמנות/תשלומים".
העברה בנקאית – אנו ניצור אתכם קשר ונספק את פרטי החשבון להעברה.
מזומן – אנא ציינו בהערות ההזמנה שאתם מבקשים לשלם במזומן עם קבלת המשלוח.
ביצוע הזמנה –
בחירת המוצרים, הכמויות והוספתם לסל מתבצעת באופן די פשוט ואינטואיטיבי במערכת ההזמנות. במידה והסתבכתם – אל תהססו
להתקשר אלינו (052-4619391 או 054-5255893) ונסייע לכם.
חישוב הסכום לתשלום –
סכום הסל המוצג לאחר השלמת ההזמנה באתר הנו משוער בלבד. חיוב המשלוח בפועל עשוי להשתנות ביחס לסכום שהוצג בעת
הזמנה, זאת כתוצאה מהבדל בין המשקל בפועל של ירק\פרי מסוים בהשוואה למשקל שהוזמן (למשל – משקל אבטיח, פפאיה, מלון
וכו' משתנה ואינו ידוע מראש) או כתוצאה מחוסר בפריט מסוים. אנו נשתדל שמשקל הפריטים יהיה קרוב ככל הניתן למשקל
ביקשתם בהזמנתכם, אך בכל מקרה – החיוב יהיה על פי המשקל בפועל.
מחירים -
כל המחירים באתר מוצגים בשקלים חדשים, כוללים מע"מ (אם הוא חל לפי הדין) ואינם כוללים דמי משלוח.
אנחנו מעדכנים את המחירים מדי יום ראשון בשעות הצהרים, ובמועד זה נפתחת גם המערכת לביצוע הזמנות.
סכום מינימום –
סכום המינימום להזמנה הנו 95 ש"ח , לא כולל דמי משלוח.
חוסרים והחלפות-
לעיתים ייתכנו חוסרים של אחד או יותר מהמוצרים בהזמנתכם, זאת בשל האופי העונתי של היצע הירקות והפירות, וכן בשל חוסרים
מסיבות אחרות. אנו תמיד משתדלים לדייק ככל הניתן את תכולת ההזמנה, אך במידה ואכן נוצר חוסר במוצר מסוים, אנו נחליפו במוצר
דומה (למשל: דלעת בדלורית) , או נסירו מההזמנה (וגם את התשלום עבורו). במידה ויהיה שינוי משמעותי בתכולת הסל (יותר מ- 2-3
מוצרים) אנו נשתדל מאוד לידע אתכם ולברר את מבוקשכם.
ימי אריזת הסלים, משלוחים ואיסוף מהחווה -
אריזת סלי הירקות והפירות ומשלוחם מהחווה מתבצעת בימי רביעי וחמישי בלבד, כפי שמפורט בהמשך. מומלץ להזמין מוקדם, עד ליום שלישי בצהריים, בכדי להימנע מחוסרים בהזמנה. במידה ותבקשו לאסוף את הזמנתכם מהחווה, אנא סמנו זאת בעת ביצוע ההזמנה, וכן תאמו איתנו את הגעתכם מראש, על מנת שהזמנתכם תהיה מוכנה בזמן. ניתן לאסוף את ההזמנות מהחווה החל מהשעה 17:00, ובתיאום מראש.
אזורי משלוח ושעות הגעה-
משלוחים מחוות קיפוד מתבצעים בימי רביעי לישובים הבאים :
> הרצליה, רמת השרון, תל אביב (צפון בלבד)
> הוד השרון, כפר סבא, רעננה, עדנים, נווה ירק, אלישמע, כפר מל"ל, ירקונה, רמות השבים, גני עם וגבעת ח"ן
במידה והישוב בו אתם מתגוררים אינו נכלל ברשימה זו, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון – 052-4619391 (אפשר בווטסאפ)
לבירור האם ניתן לקבל משלוח לכתובת מגוריכם.
דמי משלוח
דמי המשלוח להרצליה, רמת השרון וצפון תל אביב - 28 ש"ח
דמי המשלוח להוד השרון, כפר סבא, רעננה, נווה ירק, אלישמע, ירקונה, גני עם, עדנים, רמות השבים, כפר מל"ל ורמת ח"ן - 20 ש"ח
שעות הגעה וקבלת המשלוח
אנו מספקים את משלוחי הסלים בשעות הערב. את המשלוח אנו מספקים לכתובת אותה ציינתם בעת ההרשמה למערכת,
אשר מופיעה בכרטיס הלקוח שלכם. אנא הקפידו בעת ההרשמה למערכת לספק את כל הפרטים הנחוצים לאיתור מגוריכם – מספר
בית, קומה, דירה, קוד כניסה לבניין (אם קיים), על מנת שנוכל להביא אליכם את המשלוח במהירות, כמו גם סימנים מכווינים אם אפשר
(לדוגמא – דלת ימנית אחרי השער הלבן..).
אנו נוהגים להשאיר את המשלוח מחוץ לדלת ביתכם. במידה ואתם מבקשים שניידע אתכם\ן על השארת הסל, אנא ציינו זאת בעת
ההרשמה למערכת ההזמנות.
ביטולים ושינויים
במידה ואתם מבקשים לערוך שינוי או לבטל את ההזמנה, ניתן לעשות זאת עד השעה 21:00 ביום שלפני המשלוח. במקרה זה, אנא צרו
עמנו קשר בטלפון (0524-619391) על ידי שליחת הודעת ווטסאפ. אנו מבקשים ששינויים אלה יתבצעו מוקדם ככל הניתן, זאת כיוון
שעל פי רוב, אנו קוטפים את ירקות השדה במיוחד עבורכם בבוקר המשלוח, ומזמינים תוצרת נוספת יום לפני המשלוח. נשמח לשיתוף
פעולה 😊
החזרות
הירקות והפירות שאנחנו מספקים לכם עוברים בדיקה קפדנית על ידינו ונשלחים אליכם בטריות מרבית. במידה ואתם מרגישים
שהמוצר שקיבלתם היה פגום, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עד 48 שעות לאחר קבלתו, ונזכה אתכם בעבורו.
הזמנה נעימה, בריאה ובתאבון !